Secțiune navigare

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
𝒞𝑜𝓂𝓂𝓊𝓃𝒾𝓉𝓎 𝒞𝑜-𝒪𝓌𝓃𝑒𝓇
Membru staff
Înscris
23 Noi 2023
Mesaje
123
Capitolul 1 - Procesul de aplicare în echipa staff


[1] 01. Cum se aplică pentru poziția de membru staff
Un jucător poate aplica pentru a intra în echipa noastră administrativă a serverului, creând un topic la secțiunea de Aplicații Staff, respectând modelul fixat pe pagina principală a secțiunii și asigurându-se că îndeplinește toate cerințele. Dacă aplicația o să fie acceptată, o să fie rugat să contacteze un membru staff cu rangul de Head of Staff sau superior pe Discord pentru a susține testele de intrare.
O dată cu respingerea aplicației a unui jucător, acesta are dreptul să reaplice peste o saptămână de la momentul respingerii.
În cazul în care, jucatorul a aparținut echipei staff și dorește să se alăture din nou, acesta este rugat să aplice după o lună de la momentul părăsirii.
ATENȚIE: Dacă o minciună este depistată în aplicația unui jucător, aplicantul o să primească BLACKLIST STAFF.

[1] 02. Desfășurarea testului de intrare în staff
Testele au loc pe un canal de voice privat, intitluat Teste Staff, pe serverul nostru de Discord. Testerul o să verifice aplicantul să nu aibe mai multe monitoare, iar daca este găsit cu mai multe monitoare o să fie rugat să le deconecteze si să-l lase doar pe unul singur. Următorul pas este de a valida vârsta aplicantului prin buletinul acestuia. După aceea, o să fie puse anumite intrebări precum unele noțiuni din toate regulamentele OOC a serverului, situații de roleplay (cum ar sancționa), s.a.m.d.


Capitolul 2 - Ghidul echipei administrative


[2] 01. Comportament
Comportamentul unui membru al echipei staff trebuie să fie unul exemplar, indiferent de intermediul prin care se comunica, server (in-game) sau Discord, și să fie indiferent de statutul jucătorului cu care poartă o conversație. Având un comportament de posthunting față de jucători sau alți colegi, este strict interzis.

[2] 02. Tickete
Ticketele sunt prioritare față de celelalte activități pe serverul nostru, precum roleplay-ul, jucatul la FFA.
Un ticket se preia folosind comanda /tk si este interzisă spamarea acesteia în consola F8 sau folosirea unui bind.
Este strict interzis ca un membru staff să abandoneze un ticket în timpul procesului de rezolvare. Daca există o problemă, aceasta trebuie gestionată până la capăt.
Este interzis ca un membru staffspargă gașca la un ticket.
Dacă un membru staff nu are permisiunile necesare pentru a acorda anumite servicii la un ticket precum respawnuri și fixuri, acesta o să fie obligat să cheme un grad superior.
Fix-uri se acordă doar în cazuri de natură deosebită precum buguri. Nu se oferă în cazul în care mecanicii nu vin la apel, jucătorul este nevoit să se descurce IC, eventual poate cumpără pe viitor o trusă de reparații să-si repare singur vehiculul.
Revive-uri se acordă doar în cazuri de natură deosebită precum buguri. Nu se oferă în cazul în care 2 sau mai mulți jucători s-au bătut între ei și nu vine o unitate SMURD, aceștia fiind nevoiti să se descurce IC.
Respawn-uri (teleportarea in Paleto Bay) sau DV-uri (ștergerea unui vehicul) se acordă doar în cazuri de natură deosebită precum buguri.
Le este interzis membrilor staff să folosească telefonul sau să ofere bunuri IC la un ticket.
Este interzis ca membrii staff să plimbe alți jucători în noclip sau pe la tickete.
Dacă se strâng mai multe tickete în așteptare (mai mult de 4), țoti membrii staff care sunt implicați într-un roleplay sunt rugați să facă tot posibilul de a îesi din roleplay, fără a abuza, ca să preia tickete.

[2] 03. Acumularea banurilor
În cazul în care un jucător are mai multe sancțiuni de primit, specific banuri, aceste interdicții se cumuleaza. Exemplu: dacă un jucător primește un ban de 3 zile pentru mințit la ticket și un alt ban de 5 zile pentru jefuirea în zonă publică, cele doua sancțiuni vor fi cumulate, astfel, jucătorul va primi ban 8 zile, nu doar 5 sau 3.

[2] 04. Acumularea warnurilor
Dacă un jucător are mai multe sancțiuni de primit, specific warnuri, acestea nu se cumuleaza. Exemplu: dacă un jucător a încălcat regulile împotriva powergaming-ului si metagaming-ului, acesta va primi un singur warn, nu 2.
O dată ce un jucător acumulează 3 warnuri, acesta o să primească automat ban temporar timp de 7 zile.

[2] 05. Acumularea admin jailului
Dacă un jucător are mai multe sancțiuni de primit care implica timp stat la admin jail, aceste sancțiuni se cumuleaza. Exemplu: dacă un jucător a încălcat regulile împotriva powergaming-ului si metagaming-ului, acesta va primi minutele de la ambele sancțiuni, adunate, nu doar de la una.

[2] 06. Ce sunt staff warnurile, când se primesc, acumularea acestora și când expiră
Dacă un membru al staff-ului greșește în îndeplinirea atribuțiilor sale, acesta va primi un staff warn ca sancțiune. Acest avertisment poate fi aplicat pentru abateri minore sau greșeli, iar gravitatea sancțiunii poate crește în funcție de natura greșelii. În cazul unor greșeli repetate sau grave, pot fi aplicate sancțiuni mai severe, cum ar fi eliminarea din echipa staff.
Durata acestora este de 3 saptămâni, expirând dacă persoana a fost activă în această perioadă de timp și nu a mai primit alte sancțiuni.
Dacă o persoană acumulează 3 staff warnuri, aceasta poate fi sancționată cu out sau down, în funcție de gradul persoanei, activitatea acesteia și alte criterii stabilite de gradele superioare.
Orice abuz făcut de un membru staff, precum favorizarea unui jucător la ticket, este sancționat drastic.

[2] 07. Perioadele de inactivitate și demisiile
Cererile de inactivitate sau demisii se completează pe un canal privat de Discord, exclusiv membrilor staff.
Fiecare membru staff are rugămintea să-și anunțe inactivitatea, atunci când au, indiferent de motiv. Este important de menționat că, cererile de inactivitate sunt necesare doar dacă perioada de timp depășește 24 de ore.
Demisia din echipa staff pe motive nejustificate precum demisionarea după primirea unei sancțiuni sau demisionarea pentru că nu ai avansat în grad se considera ca o abandonare și o derâdere de echipa administrativă și se sancționează cu blacklist staff.
De asemenea, demisia din echipa staff după prima săptămână de activitate este sancționată cu blacklist staff timp de 2 luni.

[2] 08. Sancționarea jucătorilor
Înregistrările pe baza căruia se sancționează trebuie să fie întregi. Totodată, trebuie să fie sancționate toate greșelile din acea filmare, chiar dacă ticketul nu a fost făcut pentru sancționarea anumitor greșeli.
Dacă un membru staff nu are permisiunile necesare pentru a acorda anumite sancțiuni, precum warnurile, acesta o să fie obligat să depună o cerere de sancțiune pe canalul privat de Discord specializat, și să aștepte să-i fie acceptată de către un grad superior.
Membrii staff care acceptă cererile de sancțiuni trebuie să înregistreze procesul.
Sancționarea în propriul roleplay este interzisă, membrul staff fiind nevoit să creeze un ticket pentru a raporta greșelile întâmpinate, asigurandu-se că nu încalcă regula ticketului în roleplay. Singurele exceptii fiind trollerii și cheaterii.
Mesajele de motivarea sancțiunilor trebuie să conțină orele jucătorului sancționat la momentul respectiv, trebuie să fie descriptive și adecvate. Exemplu de motiv pentru admin jail: metagaming - 671 ore.

[2] 09. Statul AFK
Membrii staff pot sta AFK pe server timp de 10 minute. Dacă stiu că depășesc această limită, sau există posibilitatea să o depășească, sunt rugați să iasă de pe joc. Ca să nu încurce ceilalți jucători, să nu fie găsiți AFK și să strice roleplay-uri, sunt rugați să-și dea TP la coordonatele 0, 0, 0.
Perioadele AFK trebuie anunțate pe joc, pe chat-ul staff prin intermediul comenzii /a, cât și pe server-ul de Discord, pe canalul privat intitulat Staff Chat.

[2] 10. Activități recreative
Aveți voie să petreceti timp pe alte jocuri dar nu și pe alte servere cât timp sunteți membru staff.
Dacă vreți să vă petreceți din timpul liber pe alte jocuri, mai întai trebuie să vă asigurați că nu este nevoie de staff pe server. Dacă nu este, întrebați un membru staff cu rang Head of Staff sau superior dacă este totul în regulă.

[2] 11. Reinstalări
Dacă un membru staff vrea să-și reinstaleze GTA 5-ul, FiveM-ul sau Windows-ul, acesta trebuie să contacteze un membru staff cu rang Community Support sau superior pentru a fi facute anumite verificări.

[2] 12. Spawnarea vehiculelor
Spawnarea vehiculelor este posibilă prin intermediul comenzii /veh. Singurele vehicule pe care un membru staff are voie să spawneze sunt faggio și issi5. Faggio fiind un scuter, iar issi5 fiind o mașina care se află pe blacklist și șterge vehiculele din împrejurimi.



Nu suntem obligați să anunțăm fiecare modificare a regulamentului, sunteți responsabili în a vă asigura că sunteți la curent cu acesta.
© Haos Romania 2025
 
Ultima editare:
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Sus