Secțiune navigare

DEPUNERE C.V. DE ANGAJARE - I.P.J LOS HAOS

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
New member

Model Aplicație pentru Departamentul de Poliție

Informații OOC:

1.Numele sau Porecla: Salut! Ma numesc Marius.
2.ID In-Game: 32538 (ID vechi)
3.Vârsta (Minim 15 ani): Am 15 ani.
4.Primele 5 Cifre din CNP (IRL): 50712
5.Orele Jucate pe Server: Am 250h jucate.
6.Descriere Personală (Minim 50 Cuvinte): Salutare. Numele meu este Marius, am 15 ani și locuiesc în Municipiul Tulcea. Sunt elev în clasa a IX-a specializare natematica-informatica, intensiv informatica, și practic fotbal de 5 ani în cadrul unei echipe locale. Sunt o persoană serioasa, perseverenta și respectuoasa, căreia îi place munca in echipă. As putea înșira un roman întreg aici, însă consider ca nu este cazul.
7.Motivația pentru a te Alătura Departamentului de Poliție: Doresc sa ajut oamenii din comunitate prin eventualele servicii pe care le voi presta in cazul in care CV-ul imi va fi acceptat, dorind totodata sa ajut si departamentul.
8.Experiență în FiveM (Perioada de timp): Joc FiveM de circa 3 ani.
9.Experiența în Roleplay: Evident, 3 ani.
10.Conștientizare Reguli și Ordine (Confirmă că înțelegi nerespectarea regulilor și ordinelor superioare poate duce la sancțiuni sau eliminare): Sunt constient si imi asum acest aspect.

Informații IC:

1.Numele (Personaj): Costache
2.Prenumele (Personaj): Cristian-Marius
3.Codul Numeric Personal (CNP - Personaj): 32538 (CNP vechi)
4.Vechimea în Oraș (Personaj): 250 de luni.
5.Scolarizare (Personaj): Am absolvit Scoala Gimnaziala "RockFord Hills" si Liceul Militar "Paleto Bay".
6.Joburi Anterioare (Personaj): Am fost sublocotenent in cadrul Infanteriei Marine, dandu-mi demisia din motive personale si devenind sofer de autobuz pentru o scurta perioada de timp.
7.Job Curent (Personaj): Sunt somer.