- Subiect Autor
Informații OOC:
1.Numele sau Porecla:Constantin Darius
2.ID In-Game:2837
3.Vârsta (Minim 15 ani):15
4.Primele 5 Cifre din CNP (IRL):50811
5.Orele Jucate pe Server: 15 ore,sunt incepator
6.Descriere Personală (Minim 50 Cuvinte):
Sunt o persoana organizata, cu bun simt, amuzanta si serioasa cand este cazul. Locuiesc in orasul Constanța,mereu sunt în căutare de prieteni cu care pot lega de prietenie de lunga durată,în care pot avea încredere.Timpul liber mi-l petrec iesind afara,sau jucând jocuri video.De la o vârsta mica mi-au plăcut jocurile video, în special seria de jocuri gta sau cs.În ceea ce privește prietenii, consider că prietenia este un aspect esențial al vieții mele. Sunt deschis și prietenos, iar calitatea legăturilor pe care le creez este foarte importantă pentru mine. Îmi place să am prieteni cu care pot petrece timp de calitate, să ne susținem reciproc și să împărtășim momente de bucurie și încurajare.In concluzie,sunt o persoana careia ii place sa se joace jocuri video,sa se distreze cu prietenii lui jucand jocuri video si sa fie serios cand este cazul.
7.Motivația pentru a te Alătura Departamentului de Poliție Doresc sa intru in Departamentul de Politie pentru a face rp de calitate
8.Experiență în FiveM (Perioada de timp):1 an
9.Experiența în Roleplay:2 ani,am mai jucat si pe alte jocuri rp
10.Conștientizare Reguli și Ordine (Confirmă că înțelegi nerespectarea regulilor și ordinelor superioare poate duce la sancțiuni sau eliminare)Da,inteleg acest lucru.
Informații IC:
1.Numele (Personaj):Constantin
2.Prenumele (Personaj)Darius
3.Codul Numeric Personal (CNP - Personaj):058EZQ
4.Vechimea în Oraș (Personaj):3 luni
5.Scolarizare (Personaj):Academia de politie
6.Joburi Anterioare (Personaj):Fermier
7.Job Curent (Personaj):Fermier
8.Descriere Personală (Personaj) (Minim 50 Cuvinte):Ma numesc Constantin Darius Florin,sunt din Orasul Haos si vreau sa devin politist.
10.Diferențiere față de Alți Candidați:Sunt ascultator,serios si ma implic.