New member
- Subiect Autor
Numele tau: Andrei
Id-ul tau: 238
Discord: andrei00720
Varsta ( Minim 14 Ani ):13,dar sunt capabil pentru a fii Membru Staff,și este dorința mea cea mai mare sa fac parte din Staff
Ore pe server: (Minim 150):200
Ore pe FiveM:1000+
De ce doresti functia de Membru Staff la noi pe server?
oresc functia de Membru Staff deoarece imi place foarte mult sa fac tickete,sa ajut oamenii care poate sunt începători,și de cand m-am apucat de Server-ul Haos România (cel mai tare server),dorința mea cea mai mare a fost sa fac parte din Staff,și uite ca acum a venit timpul sa fac aceasta aplicație și poate o sa fiu acceptat pentru a susține testele și pentru a face parte din Staff
Cu ce crezi ca poti ajuta server-ul o data ajuns in echipa noastra?:Eu cred ca pot ajuta server-ul cu activitatea mea zilnică,făcând multe tickete și ajutând jucătorii care întâmpină diferite probleme
Ce experienta ca si staff ai? (FiveM sau alte jocuri): nu am mai fost Staff niciodată,dar dacă voi intra în Staff,va asigur ca o să stau mult timp,aș fi cel mai fericit copil din lume dacă o să pot intra în Staff
Esti constient ca o data intrat in Staff, roleplay-ul o sa fie o prioritate secundara?:Sigur ca da!
Va rog,acceptați-mi și mie,v-as fi foarte recunoscător
Id-ul tau: 238
Discord: andrei00720
Varsta ( Minim 14 Ani ):13,dar sunt capabil pentru a fii Membru Staff,și este dorința mea cea mai mare sa fac parte din Staff
Ore pe server: (Minim 150):200
Ore pe FiveM:1000+
De ce doresti functia de Membru Staff la noi pe server?
Cu ce crezi ca poti ajuta server-ul o data ajuns in echipa noastra?:Eu cred ca pot ajuta server-ul cu activitatea mea zilnică,făcând multe tickete și ajutând jucătorii care întâmpină diferite probleme
Ce experienta ca si staff ai? (FiveM sau alte jocuri): nu am mai fost Staff niciodată,dar dacă voi intra în Staff,va asigur ca o să stau mult timp,aș fi cel mai fericit copil din lume dacă o să pot intra în Staff