Secțiune navigare

Aplicatie Politie Haos Romania😉

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
New member
--- Informatii OOC ---

Numele sau porecla: Goe
ID in-game: 1018
Vârsta (minim 15): 15
Primele 5 cifre din CNP (IRL): 50804
Orele jucate pe server (minim 70): s-a dat wipe ati zis ca nu mai cont orele acum :)
Descriere personală (minim 50 cuvinte): Ma numesc Neagoe David, am frumoasa varsta de 15 ani, locuiesc in Pitesti Arges si sunt elev in clasa a |X-a. Sunt o fire creativa, sociabila, imi place sa glumesc si sa rad, dar in limita bunului-simt. In timpul liber imi place sa fac sporturi de contact mai exact MMA si Jiu-jitsu brazilian. Imi place sa ii fac pe prietenii mei sa rada. Nu imi place sa fiu luat peste picior, de aceea urasc persoanele ingamfate, laudaroase si mincinoase.
De ce vrei sa intri in aceasta factiune?::Vreau sa ma alatur acestei factiuni, deoarece ce cred ca este cel mai activ si mai prietenos departament de asemenea am si prieteni ( cea ce cred ca nu conteaza ), dar initial am vrut sa intru in acesta factiune, deoarece pot fi activ si intre orele 9:00 si 22 seara, poate apare un hacker ( si ii dau som la puscarie, sa trecem peste ) + ca cum am venit de la liceu ( academie ) m-am pus pe pc=activitate in plus.
Din ce factiuni ai mai facut parte?: Smurd, Mecanic, taximetrist
Ai citit regulamentul Poliției Române?: Da
De cât timp joci FiveM?: De vreo 3 ani
Esti constient ca daca nu joci destul de des vei fi dat afara cu 14 zile transfer?: Sunt constient
Esti constient ca daca nu respecti regulile si ordinele impuse de superiori vei fi dat afara sau sanctionat?: Sunt constient

--- Informatii IC ---

Numele: Cauciuc
Prenumele: Florin
Vârsta: 25
Codul Numeric Personal: 1018
Vechimea in oras: s-a dat wipe ati zic ca o sa acceptati si fara ore
Scolarizare:Academia de politie
Ocupatii anterioare: Smurd