- Subiect Autor
Informații OOC:
1.Numele sau Porecla:Alex
2.ID In-Game:6837
3.Vârsta (Minim 15 ani):31
4.Primele 5 Cifre din CNP (IRL):19202
5.Orele Jucate pe Server:<10
6.Descriere Personală (Minim 50 Cuvinte):Lucrez de acasa , sunt in IT si pot petrece destul de mult timp IG , destul de matur ca sa pot face fata oricarei situatii si seriozitate.
7.Motivația pentru a te Alătura Departamentului de Poliție:Asta mi-am dorit sa fac intotdeauna, vreau o lume fara coruptie .
8.Experiență în FiveM (Perioada de timp):Sunt incepator , dar imi place , m-a prins !
9.Experiența în Roleplay:Sunt incepator , dar imi place , m-a prins !
10.Conștientizare Reguli și Ordine (Confirmă că înțelegi nerespectarea regulilor și ordinelor superioare poate duce la sancțiuni sau eliminare):da
Informații IC:
1.Numele (Personaj):W
2.Prenumele (Personaj):Alex
3.Codul Numeric Personal (CNP - Personaj):6837
4.Vechimea în Oraș (Personaj):3
5.Scolarizare (Personaj):fara, momentan!
6.Joburi Anterioare (Personaj)escar/gunoier
7.Job Curent (Personaj):civil
8.Descriere Personală (Personaj) (Minim 50 Cuvinte):Am 31ani , un tanar serios , dornic de munca , am tot lucrat diferite job-uri si am vazut o gramada de ilegalitati , vreau sa fie ordine si disciplina in acest oras . Vreau ca toata lumea sa simta acel efect de siguranta si liniste.
9.Motiv pentru Care Crezi că Ești Potrivit pentru Poliție:serios, de incredere , punctual, imposibil de corupt,respect superiorii, trag bine cu arma , matur
10.Diferențiere față de Alți Candidați:matur si imposibil de corupt
11.Enumera 5 calitați forte care te-ar recomanda pentru un post in cadrul Poliț
iei Romane?:serios, de incredere , punctual, imposibil de corupt,respect superiorii, trag bine cu arma , matur
1.Numele sau Porecla:Alex
2.ID In-Game:6837
3.Vârsta (Minim 15 ani):31
4.Primele 5 Cifre din CNP (IRL):19202
5.Orele Jucate pe Server:<10