Secțiune navigare

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
New member
Model Aplicație pentru Departamentul de Poliție

Informații OOC:
1.Numele sau Porecla: Buzatu
2.ID In-Game: 30996
3.Vârsta (Minim 15 ani): 19
4.Primele 5 Cifre din CNP (IRL):50611
5.Orele Jucate pe Server (Minim 30 ore): 700+
6.Descriere Personală (Minim 50 Cuvinte): Buna seara , ma numesc Dragos , sunt elev in clasa a 12-a , pe profil veterinar. In timpul liber incerc sa imi aloc timp jucandu-ma fivem pe serverul Haos Romania. Doresc sa revin ca agent de paza deoarece imi place sa stau cu detinutii si sa am grija de acestia.
7.Motivația pentru a te Alătura Departamentului de Poliție: In trecut am fost agent de paza sef si doresc sa revin la penitenciar.
8.Experiență în FiveM (Perioada de timp): 4-5 ani
9.Experiența în Roleplay: Pe acest sv am jucat acm 2 ani unde am fost CHS SEC si COM SEF, anul acesta am revenit si am fost in factiunile legale ca si pana acum.
10.Conștientizare Reguli și Ordine (Confirmă că înțelegi nerespectarea regulilor și ordinelor superioare poate duce la sancțiuni sau eliminare): 10-4 nu se pune problema de aceste aspecte.

Informații IC:
1.Numele (Personaj): Buzatu
2.Prenumele (Personaj): Buzemoi
3.Codul Numeric Personal (CNP - Personaj): 30996
4.Vechimea în Oraș (Personaj): 700+ luni petrecute.
5.Scolarizare (Personaj): Absolvirea Universitatii de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara din Cluj-Napoca.
6.Joburi Anterioare (Personaj): miner, taximetrist, gunoier, sofer autobuz, etc.
7.Job Curent (Personaj): Somer