Secțiune navigare

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
New member
Model Aplicație pentru Departamentul de Poliție

Informații OOC:

1.Numele sau Porecla: Seko
2.ID In-Game:-
3.Vârsta (Minim 15 ani):17
4.Primele 5 Cifre din CNP (IRL):50611
5.Orele Jucate pe Server:inainte de wipe 120
6.Descriere Personală (Minim 50 Cuvinte):Salut,eu sunt seko si imi place sa ma joc fivem si sa ies afara cu prietenii si iubita mea,eu merg des la narghilea si vapez 1 vape la 1 zi jumate 2 dar eu pe langa asta sunt un elev foarte bun si imi mentin alimentatia si forma fizica deorece practic kickbox,eu sunt un om intelectual si intelegator inafara de serile unde sunt rupt de beat,in rest eu doresc sa nu va faceti o impresie gresita despre mine deoarece sunt un alt om nu vb urat ma comport frumos etc,de obicei rutina mea zilinica este foarte incarcata dar tot imi gasesc 3-4 timp pe care il aloc pe fivem,eu studiez la liceul Fratii Buzesti din Craiova si sunt pe stiinte ale naturii,mie imi place sa merg si la meciuri in peluza nord mai exact sustin echipa csu craiova eu sunt pasionat si de motoare si am un yamaha yfz r125 de categoria A1,ca om sunt o fire calma si deloc recalcitranta.
7.Motivația pentru a te Alătura Departamentului de Poliție: Deoarece doresc sa apar cetatenii acestui oras si doresc sa prind toti infractorii care printr un mod sau altul fac rau orasului nostru iubit!
8.Experiență în FiveM (Perioada de timp):4 ani
9.Experiența în Roleplay:10
10.Conștientizare Reguli și Ordine (Confirmă că înțelegi nerespectarea regulilor și ordinelor superioare poate duce la sancțiuni sau eliminare)da

Informații IC:

1.Numele (Personaj):Seko
2.Prenumele (Personaj)duduianu
3.Codul Numeric Personal (CNP - Personaj):wipe
4.Vechimea în Oraș (Personaj): ani buni
5.Scolarizare (Personaj):liceul militar si academia de politie