Secțiune navigare

Aplicatie Politia Romana, Bunny Proxenet

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
New member
Informații OOC:

1.Numele sau Porecla: Bunny
2.ID In-Game: 711
3.Vârsta (Minim 15 ani): 15
4.Primele 5 Cifre din CNP (IRL): 50909
5.Orele Jucate pe Server (Minim 30 ore): 25.4h
6.Descriere Personală (Minim 50 Cuvinte): Numele meu este Darius si sunt elev in clasa IX, pe profil economic. Unul dintre hobby-urile mele preferate este PC Build-ul, imi place sa creez PC si sa ma ocup de mentenanta acestora. Fiecare proiect nou reprezinta pentru mine o provocare, iar satisfactia de a vedea un sistem complet functional este incomparabila. Imi place sa cercetez cele mai bune componente ai sa le combin pentru a avea un rezultat eficient si sigur.
7.Motivația pentru a te Alătura Departamentului de Poliție: Motivatia mea este o motivatie bine intemeiat de a fi acceptat/a in "Departamentul Politiei Romane/Departamentul linisti publice" deoarece doresc sa pastrz orasul Los Haos in siguranta maxima si pentru a fii o tara excelenta cu un respect deosebit de dezvlotat
8.Experiență în FiveM (Perioada de timp): 2000+ h/ore
9.Experiența în Roleplay: 10/10
10.Conștientizare Reguli și Ordine (Confirmă că înțelegi nerespectarea regulilor și ordinelor superioare poate duce la sancțiuni sau eliminare): Desigur.

Informații IC:
1.Numele (Personaj): Bunny
2.Prenumele (Personaj): Proxenet
3.Codul Numeric Personal (CNP - Personaj): 711
4.Vechimea în Oraș (Personaj): 2022
5.Scolarizare (Personaj): Academia de Politie LS, Facultatea de Master, Facultatea de medicina
6.Joburi Anterioare (Personaj): Assistent Medical
7.Job Curent (Personaj): Postas LS